|
Jesteś tutaj: Start
SZKOŁA policealna
Technik administracji
Szkoła policealna
Technik administracji.




Opis kierunku
1. CHARAKTERYSTYKA
Technik administracji zajmuje się pracami związanymi z gromadzeniem oraz obiegiem dokumentacji
i informacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną w urzędach administracji publicznej i w przedsiębiorstwach, w tym informacji o charakterze ekonomicznym i statystycznym. Sporządza sprawozdania i protokoły posiedzeń
i zebrań. Ważnymi zadaniami technika administracji są: opracowywanie projektów aktów administracyjnych, prowadzenie postępowania kończącego się wydaniem decyzji administracyjnej, a także przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych. Zajmuje się również planowaniem i organizowaniem narad, zebrań, konferencji i sesji. Prowadzi podstawową dokumentację księgową, planuje koszty i przychody, gospodaruje majątkiem oraz nadzoruje innych pracowników.
2. KARIERA ZAWODOWA
Możesz pracować w administracji rządowej, jednostkach samorządu terytorialnego, przedsiębiorstwach, organizacjach społecznych.
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJĘ (EKA.01) ODBYWA SIĘ POD KONIEC KLASY DRUGIEJ.
Zainteresowany tym kierunkiem?
Link do rekrutacji znajdziesz TUTAJ 👉 https://erk24.pl/vademecum/erk/index.php